I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




fredag 22 april 2011

Vi har haft besök av Leila Lindholm!


Nu ha hon varit här igen, Leila Lindholm! Ja, man skulle kunna tro det men det är min underbara dotter som har fått ett "bakil" och hittar inspiration från Leila Lindholms bok a piece of cake. Senaste cupcaken var absolut den godaste jag ätit - en fluffig muffins med vitchoklade och philidelfiaost som topping. MUMS

Dessa bakverk var verkligen värda att fota för jag vill ha mer av dem:-))

Förutom att jag var stolt över min dotter som satte en "guldkant" över fika idag så gjorde jag en  ansträngning och piffade upp entren till vårt hus med en liten narcissus-grupp. Nu känns det som om ordningen håller på att återställas efter vinterns kalla och hårda grepp. Fika ute på en varm altan pyntad med påskliljor.....hmmmm,, inte illa:-)
Ser inte så mycket ut för världen men påskliljorna lyser så vackert gula, precis som solen..

2 kommentarer:

  1. Ja, visst känns det underbart när man kan sitta ute brevid en blomma med kaffet utan att frysa rumpan av sig! Inte blir det sämre av en sån där cup cake heller ;)

    SvaraRadera