I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




tisdag 5 april 2011

Flight TF309


I morgon skall "Flight TF309" ta mig söderut till vitsippsbacken. Det där med att åka iväg är inte alltid så lätt. När man har väl beställt och bestämt resan så är väntan alldeles för lång men när resan "står för dörren" så har jag redan hemlängtan. Bara att packa och förbereda är jobbigt och energikrävande. Att packa klokt är inte så klokt för hur kan man veta vad som är bra eller inte, för mycket eller för lite, eller...???? Ja, för min del är det rent av ångestladdat. Sitter framför datorn när jag borde stryka och tvätta men varför inte göra allting i ABSOLUT sista minut???? Det har ju funkat förut så varför inte nu? Jag är mindre stresstålig och mer "hemtam". Lämna min familj och framför allt mina fyrfotingar är ganske tufft. Dock så behövs det en liten husmorssemester så hoppas att Flight TF309 införlivar mina förväntningar - MOT VÅREN!


Jag kommer att sakna dessa två sängkompisarna men får säkert låna några röda settrar under semestern

3 kommentarer:

  1. Hade det varit jag som skulle iväg så är det -swisch swosh, swisch swosh
    Men för dig är det nåt helt annat =)
    Vitsippor i en Backe vore inte heller helt fel!
    Men jag laddar för Kittelfjäll och hoppas att du får det alldeles underbart!
    Njut och ta vara på tiden

    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Ha det så gott bland vitsippor och röda settrar! =)
    Kram/Therese

    SvaraRadera
  3. Du har väl inte missat att du har en bok att hämta hos mig! Maila mig din adress bara så skickar jag den till den, mailadressen hittar du på bloggen:)

    SvaraRadera