I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




torsdag 14 april 2011

Färgprakt i vårens tecken

Smålandsresan blev precis så vårig som jag hade önskat mig. Under min vistelse slog vårlökarna ut i sin fulla prakt och min nya kamera är fullmatad med vackra bilder. Det är väl just under denna tid som vårt fina Sverige visar sina olikheter - i ena delen skottar vi snö och i andra delen krattar vi löv.





Jag har haft fullt upp med att umgås och besöka vänner och släkt, klappa hundar, göra loppisfynd (massor av lådor som på något vis skall fraktas hem). Dagarna var för få men här hemma väntade både fyr- och tvåfotade så det var bara att packa för hemfärd. Tack vare det vackra vädret idag och att snön  nästan har smält bort så känns det som om jag får möta våren 2 gånger.


Som mest har jag haft 10 sådan här röda settrar, en dvärgsnauser och en flat coated retriver runt benen. Mycket som händer och många att klappa.  

1 kommentar:

  1. Låter som om du har haft det underbart! Fina bilder! Välkommen hem!

    SvaraRadera