I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




söndag 16 januari 2011

Varför sitter löven kvar????

Oj, oj vilket trevligt 51 årskalas jag "lullade" hem ifrån. Egentligen etiketterades det som ett "afterwork" men vem 17 jobbade den lördagen?? Jo någon enstaka, kanske.. De flesta hade alldeles säkert haft tid att ladda för stämningen var på topp. Vilket häftigt gäng!


Nöjd och med lagom glatt flin travade jag hem i snön, lyfte upp blicken, tittade mot gatljuset och stötte ut ett Åhhhh ljud. Åhhh så vackert men hur kommer det sig att några enstaka löv klamrat sig fast i björken? Halva vintern har ju nästan gått, stormar, envist snöande och de sitter fortfarande kvar??? Snacka om att inte "klippa navelsträngen"!

Ja och när vi ändå är i "navelsträngs"-området så vill jag tacka alla som har gratulerat till det lilla underverket Dexter. Vi väntar med spänning att få träffa honom i egen hög person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar