I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




onsdag 26 januari 2011

Immiga glas och snöiga nosar



Upp till kamp alla glasögonbärande människor!
Hur kommer det sig att vi, i dagens super tekniska samhälle, inte ännu har lyckats hitta något medel som kan fixa imman på glasögonen??? Jag har lagt massor av pengar på alla möjliga fix och trix men inget som klarar av svettiga hundpromenader i minus 20 grader. Finns det verkligen inte någon fiffig lösning på slippa igenfrusna glas??
Helt förblindad trevar jag mig fram i skogen och litar på mina hundars nosar. Att lita på hundarna kanske inte är alldeles så tillförlitligt då skogen består att massa andra djur......


Tro det eller ej så är det inte bara "vi" som utnyttjar skoterspåren. Idag var det massor med rådjur som hade klampat samma väg som vi och vilka lyckliga hundar som fick dra in dofter av vilt. Skulle jag följa mina "virrpannor" så blir det Låååånga promenader.


Avslutar dagens blog med några "bländande" bilder av vinersolen i ett kyligt snötäckt landskap.


Dock blir den avslutande meningen följande; Immiga glas är bara ok till midsommar:-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar