I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




söndag 23 januari 2011

Goda vänner och Italiensk mat = lycka

Såg ett inslagpå TV 2 om hur lycka definierades och vad jag förstod så blir vi lyckligare av att ge till andra men det skulle helst vara personligen. Kan det vara därför vi vill ge bort presenter???
I så fall är det ju dubbel glädje för både givaren och mottagaren.

I går kväll var det multi glädje i detta hus, bästa väninnorna, massor av fina presenter (bla Authentic - collectione från EM) och jag fick bjuda på en av mina favoriter. Det är sann lycka att få servera Crostinis med tillbehör samt gott rött vin. Den här gången har Elle mat och vin hjälpt mig med några smaker från Sicilien.




Tänk vilken lycka att få åka till Italien med sina lyckospridare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar