I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




onsdag 7 september 2011

Inställt!

Vem vill vara ute i detta väder???

Regn, regn och åter regn, det var länge sedan så mycket vatten kom ovanfrån. En hel dag med hällande regn och blåst dessutom väntas en morgondag med REGN - kan vädret bli så mycket sämre????
Som lite extra "grädde på moset" så är vår svampresa inställd. Å, jag som har laddat och tränat inför vår årliga svamp/gourmet/myspys helg. Till och med i detta busväder provplockades det kantareller i Sörmjöle i mina gröna "storstövlar". Fast helst vill jag nog vara utan stövlar, blöta kläder och hundar, istället sticka i väg på weekendresa med sol, värme, caféer, restauranger, människor, hotellfrukost mm. Fluktar runt på nätet och kollar något snyggt att packa mina drömmar/fantasier i och visst skulle det vara häftigt att resa med dessa väskor?
Både skor och väska från accessorize.com





Dessa ovanstående, godbitar, måste jag ju ha men dock lite kostsamma, hittas på Fossil.com
Nödvändigt att lägga i väskan är den vackra vattenflaskan från kitsch.se. Alla tre länkar som jag har rekommenderat erbjuder verkligen många spännande och roliga grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar