I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




fredag 30 september 2011

In "OnePiece"


Så har min älskade dotter gjort sin första resa utomlands utan sina föräldrar. Allt har gått bra och hon har gjort sin mamma stolt som en "höna", skött sig bara finfint. Hur skulle oroliga mammor och pappor klara sig utan mobil och sms???? Kan inte förstå hur mina föräldrar klarade av att släppa i väg mig i unga år utan någon som helst möjlighet att komma i kontakt med mig?
Men, men det här med kläder........ Jag är MYCKET tveksam till dessa sparkdräkter/jump suites/one piece...........Fast om något år eller så har jag kanske också en sådan här mysdress (hur roligt skull DET se ut???) Dottern är i alla fall hemma igen välbehållen och välmående i väldigt stor byxdress.
Det blir nog bra till Halloween..:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar