I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




söndag 18 september 2011

En familjär kräftskiva...


Fem kartonger på ett fat.

Och till slut blev det i alla fall kräftor - med barn och barnbarn. Vi frotterade oss i kräftor, västerbottenspaj (tack B för ett superbra recept!), kycklingpaj, sallad och sist ett djupdyk i en stor skål med marängsviss. Inte undra på att jag flöt som en kork i badtunnan:-) Ett är säkert att med kräftor krävas stämning och vad mer stämning kan man få med sina nära och kära, sittande i en röd stuga ute i mörka höstkvällen, stjärnklar himmel, kulörta lyktor och levande ljus.
Kräftskiva för första gången dock utan kräftor..

Stämningshöjare!

Kulört i taket!


1 kommentar: