I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




torsdag 1 september 2011

Från barndomen till "vuxendomen"



Nu har min älskade dotter i ett dygn fått vara 18 år. Det var igår hon gjorde inträde som vuxen och min tjej fullkomligt glödde av glädje, förväntan och spänning. Så härligt att se dessa ungdomars glädjeyra över att få ta "eget ansvar" och släppa greppet om barnvärlden. Jag kan bara hoppas att de är väl rustade för att ta itu med "vuxenvärlden". Oavsett hur vuxen man är så kommer man alltid att vara någons barn, oavsett hur gammal man är - det är min devis (det vill INTE de nyvuxna höra...).  
     
18 röda rosor, flagga och tårta framme vid frukostbordet.

En van vuxen och en alldeles nykläckt vuxen...;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar