I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




fredag 4 februari 2011

Färg på fötterna efter humör.

Kolla vilka härliga färger! Jag surfade omkring lite och hamnade på någon blogg från UK och fastnade för den här bilden. Så jag lånade den helt enkelt med en känsla om att så här skulle det se ut i min hall, tänk att få välja färg efter humör.... 
Kollade in sidan och hittade massor av roliga stövlar samt tillbehör.






 Jag vill åka till London bara för att shoppa stövlar! Det finns tydligen stövlar för ALLA tillfällen!

2 kommentarer:

  1. Ja så där skulle det gärna få se ut i min hall också!

    SvaraRadera
  2. Skulle bli så snyggt i din stora vackra hall hos oss kan man mest bara drömma:-)))

    SvaraRadera