I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




onsdag 16 februari 2011

Äntligen gästrum/pysselrum!!

Äntligen börjar nya gästrummet/pysselrummet ta form. Tänk att få ha symaskinen alltid framme och massor med lådor samt skåp för att alla småpryttlar. Nu blir det blir ordning och reda! Jag är förtjust i små vackra skåp så nu skall de upp på väggen. På Mias Lustgård i Umeå hittade jag ett litet nyckelskåp som skulle kunna bli superfint med de andra som jag har satt upp. Kan bara inte bestämma vilken färg.....rosa eller turkos??? Tyvärr så hittar jag inga bilder på det lilla fina asiatiska nyckelskåpet men jag återkommer.
Rummet blev så härligt, ljust, lite romantiskt,  piggt och lite tokigt. Bjuder här på några bilder.


Burkar, burkar.....


Skåp från IKEA uppfräschad med porslinsknoppar från Inreda.com


Båda skåpen från Indiska.


Tapeten är helt underbar. Den heter "Birdcage walk" och är från Nina Cambell.


Ljust och fräscht. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar