I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




måndag 16 januari 2012

Lite extra av allting!

Vem skulle inte vilja äta på en restaurang med 3 stjärnor i Guide Michelin i Paris? 


Om någon skulle vilja ha det "lilla" extra eller önska sig, av livets goda finns det en plats i cyberrymden som är värd att besöka. Kolla in www.hoom.se! Här kan vältra sig i lyx och flärd, knappa till sig ögonfröjd och hämningslöst vilja ha. Här skall jag drömma mig bort alla dagar när det behövs lite extra av allting.


"Livsstilsmagasinet för dig som vill hitta ett DRÖMBOENDE och är intresserad av INREDNING, DESIGN och ARKITEKTUR"



Vem skulle inte vilja sova i ett av dess sovrum för en natt??
Vem skulle inte vilja köra denna bil??
Vem skulle inte vilja stå bakom denna spis??

Vem skulle inte vilja relaxa i en av dessa hyddor??











1 kommentar: