I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




onsdag 4 januari 2012

Ett nytt år, ett nytt väder

Hade sopat av bilen en gång och sedan kom det lika mycket!!

Jaha så har Jule- och Ny Årsfirandet trallat förbi. Vi har frossat i mat och familjesammankomster. Just i dessa tider är det också då jag verkligen kan tycka jag är rik med en sådan fin familj och släkt. Vilken tur vi har som kan ta oss tiden och har möjligheten att mysa tillsammans. Visst är stressigt och visst gör det ont i kroppen men jag skulle ta mig tusan klara det nästa år också för det är det värt.
Nu när det nya året har kommit har också ett nytt väder uppstått (eller ny uppstått..). På bara några dagar har vi här i Vännäsby blivit fullkomligt nerlusade med vitt puder från skyn. Dessutom är det plusgrader så snön är mycket tung. Det brukar vi den här tiden oftast vara väldans kallt och snö i massor men mer fjäderlätt. Det sägs att vi har fått 60-80 cm blöt snö. Sådant orkar inte min kropp med!

Bjuder på lite julpynt och det sista blinget i granen för i morgon åker den ut!
Granen var verkligen snygg i år.

Nu har Tomten lämnat klapparna under granen:-)

Visst kommer Tomten i år??

Säcken är överfull!

...och kulörta kulor......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar