I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




fredag 6 januari 2012

Egna etiketter

Ett fniss i tvättstugan när såg jag denna!

Det är ju så populärt att göra sina egna etiketter. En del är bara roliga och andra är mer seriösa. En etikett av det roliga slaget hittade jag i min dotters plagg och då fick jag mig ett riktigt gott skratt.
Annars är det ju också inne att ha sitt eget vin eller whiskey. Jag såg att Moberg har ett så kallat eget vin. Kan det vara så svårt? Googlade på "egna vinetiketter" och det fanns ju hur mycket som helst och lätt som plätt. En kul födelsedagspresent, kanske? Min fundering är bara varför det har blivit så viktigt att signera eller sätta sitt avtryck för omvärlden?

Vin etikett
Typsnittet heter "Rock Show Whiplash".......lite uppkätigt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar