I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




lördag 14 maj 2011

Berg och dalbana.

Jag åker hellre känslomässig "berg och dalbana" än denna.

Denna  vecka som har gått har mina känslor fått jobba med fritt fall. Veckan började med oro för att, en dag senare, känna oerhörd glädje och förundran.




4 månader i dag, den 14 maj och ger oss så mycket glädje och värme.

Därefter dök vi ned i självömkan och förtvivlan. Ilska och irritation kom som ett brev på posten. Och med postens hjälp fick jag lämna ett glädjande besked till någon som verkligen behövde det. Summan av veckan blir GLÄDJE:-)

2 kommentarer: