I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




tisdag 9 augusti 2011

Svårt att sova

Klockan har snart slagit  "spöktimme" och jag sitter i mörkret, väntandes på att min medicin skall verka. Underhåller mig med att titta på sommarens bilder. Det blev så höstligt helt plötsligt så jag behöver lite påminnelse om hur vackert det har varit denna sommar. Min kamera som jag köpte i våras har kommit fram då och då. Vilket kap och vilken glädje och vilka bilder som ha komponerats. Hörni, därute, memorera det vackra som uppstår varje dag, lägg i minnesbanken, har ni kamera så fota! Det är den bästa investeringen man göra för sig själv! Här bjuder jag på några som jag har "bankat":-)
Denna spindel knallade på utan minsta rädsla. Troligt vis är det en grönbladspindel men har den inte kommit lite fel när den klättrar på en elsladd? Vi har gott om spindlar i Sörmjöle. Det är bra för de håller koll på ännu mindre flugor och annat småkryp.
Apropå så arrangerade jag en bild på en "Mini Hunkoja" i mycket vacker päls. En Mini Cooper (på denna länk kan du själv bygga din egna Mini Cooper) med en combi variant vore inte fel för då skulle hundarna få plats där bak. Atlas ställde upp!


Våra näckrosor är min stollthet Det har nu överlevt kyla total nedisning och ingen gödning, trots det så vi haft tre otroligt vackra blommor i år. Jippy!


Några ögonblickskort och jag fick fjärilen på Renfanan. Vackra färger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar