I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




lördag 17 juli 2010

Varje dag

Varje dag har jag turen att få se denna genialiska idé, en mobil toapapper hållare!
Har i många år letat efter någon smart och snygg toapapperhållare. Nu slipper jag göra åverkan på väggar (speciellt i vårt nya kakelklädda badrum), jag slipper vrida överkroppen ur led för att nå pappret och jag kan flytta runt den precis i lagom räckhåll. Så himla glad jag blir när det dessutom bara kostar 199 kr och finns på K-rauta.
Heja för praktiskt estetik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar