I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




söndag 15 januari 2012

Tulpaner = en kär vän!


Som den uppmärksamma "surfare" som jag är så har det inte undkommit mig att i dag är det Tulpanens dag. Denna vårlök som skvallrar om att snart är vintern slut och vi, tulpaner, tar över. "Låtom oss sprida vår i varje hus". Ja, så var det ju förr men nu kan vi, tack och lov, få njuta av tulpanernas prakt hela året om. Dock brukar det vara just denna tid på året som det är som roligast att sätta vårlig färg på bordet. Tyvärr har jag själv gått miste om detta i dag men i morgon skall jag banne mig köpa en STOR bukett
På sidan sorby.com kan ni läsa om denna  kära väns historia från baby till vuxen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar